All I want for Christmas i you <3

Dagens: Knackar på hos anna, hör hennes pappa ropa, - anna till dig, hon öppnar, men jag säger, - jag söker faktiskt mannen i huset, och då menar jag inte den lilla ;) heheh, hennes min


Dan före dopparedagen och jag har ingen julstämming :(

Denna dag har varit seg, åkte till banana och fixade det sista på hennes julklapp, det blev riktigt bra till slut, riktigt nöjd med den. Sen blev det dags för att lämna julkort och julklappar med pappis :D
Alla blev lika förvånade, som förra året, så roligt att se glädjen när dem får presenterna (: det är jul (Y)

Åkte hem och lämnade en andra delen av Puffs julklapp (L) saknar henne väldigt mycket och längtar tills torsdag, dör av nyfikenhet, vad hon har hittat på. Men blir inte förvånad, om hon bara vill vara med mig och det är inget mer, heheh :P men det ska bli kul att träffa henne, för mig själv en hel dag, det var riktigt längesen nu.

Ska kanske dra ut och träffa Peter senare, han ska få sina julklappar, fick ge honom fyra stycken igår, han gav mig tre förra, så jag måste självklart verka bättre och ge honom en mer ;)

Hade tänkt att se på Grinchen idag, men precis när jag kom upp, så såg jag att jag hade sett fel dag :( mycket sorgsett, så då blev det istället Love Actually, den är för sööt, kärlek på den, fast jag blir så ledsen i slutet, för alla får någon utan jag, hehe, inte bra (N)

längtar till julafton nu och alla julklappar (A)

kisses and hugs / leniiis <3





Bara för att jag Älskar One Tree Hill och ÄLSKAR Chad Michael Murray (L) looove till honom!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0