Disney dags!<3

Dagens: Pia- Nyårslöfte, inte dricka, fan Carro fyller ju den 15:e, där sket det sig


Seeeg dag idag.
Har inte gjort något vettigt, tog en powernap vid tre, så kommer pappa och väcker mig vid fem. Lurar mig totalt och säger att Peter och Svampen hade varit hos oss, fast han vill inte väcka mig, ååh jag blev så arg, man ska inte jävlas med mig när jag är nyvaken ;) hahhha

Wiie, banana ska vara med oss på nyår :D:D hon berättade det idag för mig! I'm a happy, happy girl.
Längtar väldigt mycket till nyår nu, ligger ändå bara hemma och slappar och göra inte någon nytta, hahha, visst lov ska vara så, men jag blir rastlös, och så ska det inte vara XD

Måste ringa banana snart, ska förbereda vårat Disney-maraton(L) starten sker på söndag, målet vet vi inte när det sker, men det ska bli några underbara timmar, det kan jag verkligen lova ;) Disneyfilmer + en Anna banana, kan det blir bättre? I don't think so ;) <3 she's my soulmate


Nej, du ska jag vara vettig och ringa bellabus och se vad hon hittar på denna vackra kväll...not hahha. Men jag känner att jag inte kan sitta inne hela dagen, noo, not for me ;)


kisses and hugs / leniiis <3


Okej, bara så alla vet, så ÄLSKAR jag Brynäs IF och ingen kan det ifrån min. Ni kan mobba mig hur mycket ni vill, jag kommer ändå alltid ha Brynäs i mitt hjärta <3
Tyvärr ligger dem under just nu mot linköping med 2-1 :(
men Brynäs kommer snart och vinner!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0