Last Christmas I gave you my heart, but the very next day, you gave it away

Dagens: Bella tappar mobilen, ska visa "repan" som kom, slår till mig med näven, tappar mobilen, igen och sen trampar på den XD

Åhh! äntligen är jag klar med julklapparna til ALLA!! Finally (Y)
drog med bellabus till stan, hon har ändå inget viktigt för sig ;) var inget misstag i alla fall, det roligare börjar redan i hennes rum, man kan inte ha tråkigt med den tjejen, omöjligt, helt seriöst (L)
Fick til slut fixat alla presenterna, till alla, riktigt stolt över mig och bella :D
Seriöst, om man åker till stan, hur många brukar man träffa då, om man är inne i ungefär, två och en halv timme? jag och bellabus träffa 19 per, som båda känner!! Sen träffade vi några fler, som den andra inte känner, men 19 st liksom, hallå eller XD men det är mest för att det är jul, men ändå!
Sötaste pojken som stod och sjöng innan på nordstan (L) dock hörde man inte så bra vad han sjöng, men hur söt får man lov att vara :O naaw, söötnos<3

Sen var det mat hos farmor, och drog även till träningen, var dock inte med, men det var träningen före jul, så den kan man bara inte missa, speciellt inte skumtomtarna man får (6)
Fick min julis ifrån Puff<3 dock fick hon bara halva sin av mig, men det fixar sig, dock är jag liten nervös inför torsdag, hon ringde och sa att jag var fullbokad med henne den dagen, blev bara liiite nervös inför vad det kan vara, hehe.

Jag fattar verkligen inte att det bara två fucking dagar till julafton!! Har verkligen INGEN julkänsla totalt :O Nothing! Var är snön liksom?! Ingen Jul utan snö, fast det var nog bara för sisådär tre år sen det verkligen stämde :( men men, det blir nog en underbar jul i alla fall, hemma hos familjen lager (Y)

Nu sitter jag och slår in alla mina sista julklappisar, känner mig riktigt duktigt, brukar sitta natten innan och slå alla, men i år har det varit andra bullar, började redan slå in de första i lördags :D det går framåt (Y)
Sen ska jag kankse dra och träffa lilla Lunneryd (L) måste lämna hennes julklappis innan hon åker iväg till sin pappa över jul :( hennes julklapp är prefect, riktigt nöjd med den, måste jag säga (A)
Hoppas bara hon tycker om den lika mycket ;)

kisses and hugs / leniiiis <3


Moi on Christmas eve two years ago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0