mer jul, ge mig, mer jul

Dagens: - Jag har inte sett På spåret på länge..
Pia - Men titta ut, så kan vi titta, På spåret XD

Kände för att byta blogg, det blev bara en massa problem med den andra, vissa har hört, andra inte, så då blev det en uppgradering, perfekt til jul (Y)

Pepperkaksbakning igår, tyvärr inte med glassyr som förra året :( men det var ändå kul, alltid kul, knoda degen, äta lite i smyg, kasta lite smått på Pia, ååh, jag saknar julkänslan när man var liten.
Sen blev de Mamma Mia med Pia och mamma(L) ååh, seriöst, det var nog en av de bästa filmerna, jag skojar inte :O
jag blev kär i den, så söt film, handlingen, låtarna, ALLT var bra(Y)
självklart, blev man avundsjuk på att alla i filmer får sin älskade, men inte i verkligheten, tyvärr, banana fattar vad jag menar med det :)
usch, sa verkligen och funderade på honom under hela filmen, får se hur det bllir.

Idag var det stan med farmor och Pia, vi hjälpte henne med julklappisar :D det var en riktigt julkänsla då, vi har hjälpt henne tidigare, hon är så söt :) 
Film hemma och bara deg, Dirty Dancing 2, åååh kärlek till den!!<3<3 jag älskar den filmen (L)

Ikväll blir det film hos banana med henne och cam (L) ska bli mysmys. Men får ta rätt buss hem ikväll, så jag slipper gå mer än halva vägen hem, halv ett på natten, inte kul. Trodde nästan att jag skulle möta någon jag inte vill träffa.

Nu är det bestämt, ska sova hos Skölja på nyår, mycket najs, kommer antagligen sova på golvet, men det är ju ingen direkt ny grej om man säger så. Är man hos bellabus, då kan man nästan räkna med att man sover på golvet, hon ska ha sin säng, så är det bara, hahha, älskar dig sööt (L)

kisses and hugs / leniiis <3


förra årets pepparkaksbakning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0