bara en dag till

Ett tags sen man skrev nu, men det har bara inte blivit av ( okej två dagar, men ändå )
För det första är jag så trött på mina fingrar, riktigt irriterande att jag inte kan skriva vanligt.
Men för det andra så är jag glad. Imorgon är sista dagen som jag ska ha skyddet! YAY

Dock känner jag mig inte riktigt taggad för att utsätta mig för en tuff stadslagsträning, första dagen jag ska testa utan skyddet. Så det blir nog ingen träning denna veckan heller :(
I och för sig ska jag vara duktig imorgon, istället för att bara sitta och kolla på innebandy, så ska jag ut och springa. Kondisen är alltid något Jag måste träna på i alla fall, hahha

Imorgon är det andra Korpen matchen. Berglund och jag har massa goa ideer på hur vi ska ha det under matchen. Fika och kaffe, det gillar vi (Y)

Ikväll blir det bara plugg, plugg. Ska vara duktigt!
Kul att vi har nationella Engelska A på fredag! Har från och med ingen livskunskap nu, så vi har sovmorgon på fredagar, men tack vare nationellla, så får vi inte den sovmorgonen! Kul!

Dessutom har vi muntligt Italienska prov på fredag, allt är på fredag. Varför inte lägga in ett matteprov på fredag också? Usch, nu kommer den hemska tiden, när alla prov ska in och sån skit, men det är bara ungefär två månader kvar!!
Helt sjukt hur fort tiden har gått :D


Vill bara glömma allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0