femton minuter i kö på att vänta på mat

Blev så irriterad idag. Fick stå och vänta på maten i en kvart! Seriöst, vi stod i kön med halva maten i en kvart! Jag blev sjukt irriterad när vi stod där, speciellt när jag var hungrig som ett as!
Fick i alla fall mat till slut, även om det tog en jättelång tid.

Otroligt seg dag, halva dagen gick åt att bara sitta och inte göra någonting alls. Prinsmalla kom till inte till skolan, stackaren försov sig och vaknade precis när vi började. Haha stackare<3 det var lite synd. Hade lust att träffa henne innan vi ses på tisdag! Då blir det myskväll med mina homies<3 hem till prinsmalla med vb och allansson. Då blir det mys, film och godis, så otroligt kul att bara vara med dem.

Helt död på innebandyn idag, jag och damgren ville verkligen INTE vara med. Vi fick reda på att vi skulle spela med/mot den andra gruppen, som har individuella val inom en annan idrott, men det gjorde inte oss mer taggad på att spela. Dock gjorde vi det ändå och jag tycker att det var helt okej. Jag hade hellre slutat efter språket, men gillar man sporten, så gillar man den.

Tyvärr ingen direkt sol idag :( men jag har tummen upp för att det ska bli mycket sol under lovet. Det har jag i alla fall läst att det ska bli, så det hoppas vi på!

Trött som ett as nu, känner verkligen inte för att göra någonting ikväll. Skulle vara mysigt att sitta hemma och kolla film och äta god mat och gott godis. Dock blir det nog ingen god mat, i alla fall inte den maten jag vill ha,det får jag la helt enkelt leva med.

Äntligen lov är det ända man kan säga nu! Så otroligt skönt att äntligen få det. Jag känner på att jag behöver det nu, är jättetrött på att vara i skolan och behöva tänka på allt arbete och att det ska vara inlämnat i tid och massa sån skit. Nu äntligen så har vi lov och jag kan SOVA! Något som jag verkligen behöver.
Sen blir det dumle med laget, tråkigt att det bara är fyra lag med i våran årskull, så det spelar ingen roll om vi spelar bra eller dåligt, vi kommer ändå gå till semifinal. Lite synd tycker jag, faktiskt.




Bakom ett glatt ansikite, finns det alltid en mörk hemlighet

Kommentarer
Postat av: mallis

Fin bild, och vilken gåta till bildtext. Hm? ;) Sess på tisadg bebbi <3

2009-04-04 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0