första dagen på påsklovet

Seg, men ändå bra första dag på lovet.
Vaknade upp elva, så missade tyvärr avslutningen på innebandyn, men jag hade säkert kunna gå. Dock kändes det väldigt dumt att komma dit senare, jag hade skämts så mycket. Så det blev inget med de.
Skulle spendera dagen med berglund, dock var hon hur seg som helst, var hemma hos sin farmor, som fyllde år. Fick vänta tills klockan blev runt fem, dock drog vi till donken och åt där då. Papish var så snäll att han körde mig hem till berglund när vi hade ätit.

Där fick jag mer mat, de skulle precis äta middag, så jag fick lite av deras med.
Vi bestämde oss för att baka denna kväll. Dock blev det svåra valet till att vi gjorde kokosbollar, det är alltid gott! Lite besviken blev jag faktiskt på dem. Det kan ju ha att göra med hur berglund bakade dem, hahha.<3
Har sett Robinson för första gången, sen den började sändas på trean, och det var längesen! Inte alls lika bra som förut, när den gick på ettan. Då längtade man efter att se den varje lördag. Nu bryr man inte om den längre, eller inte jag i alla fall.

Nu sitter vi och kollar på Vid din sida, den är faktiskt väldigt bra. Dock har jag inte sett den på hur länge som helst, men vad jag kommer ihåg så är den väldigt bra. Vi får se när den är slut vad jag tycker om den. Våra kokosbollar har vi även med oss, som tilltugg, fast godiset och colan kan man aldrig vara utan.

Sen får vi se hur denna trevlig dag slutar, har varit en väldigt bra första dag på lovet. Känner att det verkligen är lov och jag äntligen får sova ut tills jag vaknar. Något jag inte gjort på länge och verkligen behöver.

Jag måste bara säga att jag älskar vårat väder nu! Så underbart varmt idag! Det var seriöst 15 grader idag, det var något som gjorde mig glad och pigg denna vackra dag.
När jag och berglund gick till hennes ica ( okej, det tar högst fem min ) var det inte alls kall och klockan var ända halv åtta. Jag älskar det!
Det ska ju även bli varmare under lovet, så nu är våren äntligen här och sommaren kommer snart, hoppas vi på!

förlåt för att jag inte kan vara perfekt för dig, men jag gör
mitt bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0