landvetter nästa

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli typ tre. Då ska jag gå upp och platta mitt hår, sen blir det att dra mig till vagnen. Ska nämligen äntlligen till landvetter och träffa lilla prinsmalla, ( okej, hon är äldre och längre än mig, men ändå ) vb och allansson! Äntligen ska vi ha våran lilla mysiga kväll <3

Har sett fram emot detta, sen vi bestämde att vi skulle göra de. Så nu känns det bra att det är dags. Ska möta prinsmalla och vb på landvetter centrum, så ska vi köpa gottgott och sen drar oss med bussen hem till prinsmalla, i skogen. Lite senare kommer allansson, hon håller på att ta sådana där modellbilder på model lab, så hon kommer lite senare. Hellre sent än aldrig, det gillar jag (Y)

Imorgon blir det borås med  berglund och hennes familj, eller ah, mamma och hennes pojkvän. Det är ändå kul, göra något annorlunda är bättre än att sitta hemma hela dagarna och inte göra någonting. Så det ska bli kul, det ska tydligen vara någon stor loppmarknad som är populär där uppe, så varför inte hänga med och kolla vad som finns för trevligt där upp.  Har ju inget tråkigt sällskap att åka med, så det lär ju inte bli tråkigt så sätt i alla fall!

Åh! Idag kommer romell hem ifrån ITLALIEN! Jag vill också åka dit, hallå jag läser italienska, älskar italien och deras mat, varför får inte då jag åka dit? Dock är det bara ett av de många ställena jag vill åka till just nu. Det första på listan är ändå Stockholm ( det kan många förstå varför ) men sen ligger Italien på andraplats. Så varför får inte jag åka, det känns orättvist!
Får se ifall hon har fått någon bränna när hon kommer, eller om hon är brun, hon lär ju vara brunare än mig ( vem är inte liksom ) men ifalll hon är mycket brun ;) Torsdag! Då är det, hon, jag och en Twilight (L) Det gillar vi mycket.

Får försöka fördriva tiden så mycket det går nu, för jag känner mig inte taggad på att behöva sitta här och vänta på att klockan ska bli  14:45-15:00.



money can't buy love

Kommentarer
Postat av: Mallyyyy

wohoooo (men vi är iallaf lika gamla i sättet höhöhö)<3

2009-04-07 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0