molin rouge

Ska ta och berätta hur jag hade det hos malla i tisdags till att börja med :)
Kom fram till centrum vid fem, mötte upp vb där. Dock fick vi vänta in malla, hon var lite sen. Men till slut kom hon, så vi gick in på ica och köpte godis. Väl inne i affären bestämmer vi oss för att köpa korv med bröd! Malla berätta att det finns en grillplats i närheten av där hon bor, så det bestämde vi oss för att köra på de.
Nästan ungefär som vi kom hem, kom allansson, så vi satte upp hennes studsmatta, mycket trevligt! Tre blondiner och en brunett, kan inte bli bättre :D
stackars vb, hennes degbrallor gick sönder :( hehheh.

Sen blev det filmer, mycket mysigt, pratade hur mycket som helst, bara mysmys. Det var en lyckad kväll (Y)


Dagen efter skulle jag med berglund till borås, för att se på en "modevisning" eller ah, det var hennes morföräldrar som  jobbar på en secondhand affär, där vissa som jobbade där gick manekäng med några av plaggen som de hade. Lite segt, men en annorlunda sak att göra på ett lov, så det var kul. Sen blev det att hitta något man ville ha, hittade en jättesöt väska, som en av modellerna hade på sig, men när jag letade efter den såg jag att en annan tjej hade tagit den. Hur stor chans är det, det fanns en tjej till som var i våran ålder, och HON fick tag på väskan, den är INTE skön.
Fick i alla fall tag på Molin Rouge och en bok. Jag vet, jag är efterbliven, jag såg den filmen för första gången, igår (A) men den var underbart bra (L)
Såg även Titanic, men sen var det sovdags, mysmys.

Idag har dagen än så länge sett bra ut, gick upp lagom tid hos berglund. Vi gjorde oss i ordning, skulle hem och gå till ica för att handla saker till pizzan syrran ska baka idag. Sen skulle vi ut till farmor, då ville hon gå till ica, så gick dit igen, hehe. Trevligt, hon blir bara bättre och bättre hela tiden.
Ikväll blir det grillning med folk på härlanda med trevligt folk. Så det ska bli mycket trevligt :)



våran grymma eld (Y) och modellerna bakom eleden ;) gillar att malla går
in för bilden och vb inte<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? jag, nä jag är helt oseriös? Hahaha ;D <3

2009-04-10 @ 00:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0