sommaren i city 1990 kommer du ihåg mig

Fick plötsligt en sån känsla av att lyssna på Sommaren i city, tror den heter så i alla fall. Väldigt bra låt (Y)
Soligt och underbart idag med. Fick höra att det ska bli upp till 25 grader varmt i kära Sverige, det gillar vi verkligen.
Mitt mål denna sommaren; Bli bruuuun!
Har aldrig lyckats med det tidigare, ska nog ta mamish tips och sola typ 10 min/dag och sen lägga på fem minuter lite efter hand, så får man se om man lyckas eller inte. Det kostar ju ingenting att pröva.

Just nu fick jag bara en känsla om hur bra sommaren kommer bli! Det kommer säkert vara sorgligt och roligt, ska till prag i år igen, dock är det synd att det är det sista vi gör med F-92. Vi har gått igenom så mycket i det laget, skratt, tårar, seger, förlust, motgångar, tillgånger ( om det nu heter så, hehe ) gått ifrån Björkekärrs IK till IBK Göteborg. Det kommer blir sorgligt när vi inte finns mer. Visst, alla visste att det skulle hända, men på något sätt känns det så plötsligt när man får höra de.

I juni kommer vi även få reda på vilket lag vi kommer tillhöra när försäsongen drar igång. Är nervös redan nu, jag vill i alla fall ha med minst fem stycken ifrån mitt lag. Det kommer känns konstigt annars, visst jag vet ju vilka många i klubben är redan, men tänk, vi ska helt plötsligt bli ett lag och vara tillsammans så mycket. Hur kommer det blir liksom, kommer man kunna skoja och skämta så mycket som man kan nu? Kommer man kunna säga sina felsaker, utan att alla kommer se ner på en? Jag kommer nog vara väldigt nervös första dagen, även om jag har med mig många ifrån mitt lag. Något som jag verkligen hoppas på.

Shit, vad känslosamt allt blev nu :O men så blir det ibland, speciellt nu, jag är bara så nervös. Det kommer blir bra, är bara lite nervös nu, men det går över.

Hade träning idag, shit, jag var verkligen inte taggad på att träna. Jag tror inte det är bra för mig att vara ledig på en dag när vi har träning. Det tar mig en halv timme innan jag kommer in i att det är träning. Så jag var knappt trött när träningen var slut. Inte bra!



summer means forgive and forget ? start over ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0