tack för kvällen

Har kommit hem ifrån kära frajdutt och hennes fest. Eller ah, jag var i torpahallen,  för de var avslutning för innebandyn.

Hade en väldigt trevlig kväll hemma hos frajdutt :D mycket trevligt folk och nice killar, hahah ;)
Dock var de en person som spydde ner nästan hela hennes hus, okej inte så mycket, men det var på flera olämpliga ställen. Tyvärr blir det så ibland.
Men jag hade väldigt trevligt. Tack för att jag fick komma frajdutt!<3

Idag, har jag bara varit i torpa, mycket trevligt, men gillade mer att vara ensam hemma. Så härligt måste jag säga. Men alla kom ju hem till slut.

Ikväll blir det nog mys och film hemma hos berglund, trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0