twilight!

Åh!! Jag såg twilight idag för första gången ( okej jag vet att jag är seg, jag lovade anna att läsa ut boken innan ) det var nog den mest romantiska filmen. Klart det finns massa andra, men den kändes som en overklig Romeo och Julia, fast ändå verklig! JAG ÄLSKAR ROBERT PATTINSON<3<3<3< seriöst, han var hur snygg som helst, hela tiden, jag blev bara kär i honom. Blev lika kär i Edward i filmen, som jag är i boken! Den filmen måste ses bara! Jag menar det, jag fattar inte att det har tagit mig så lång tid innan jag såg den! Skäms på mig liksom.
Nu har jag sett den i alla fall och jag ska så köpa filmen!!!

Så gullig idag va.
Hade bestämt med romell att vi skulle se filmen idag, vid tolv. Vaknade halv elva, även fast jag hade bett min pappa väcka mig tio, lite irriterande. Så jag skyndade mig för att hinna i tid, dock slutade det med att jag blev klar mycket tidigare, så jag åkte till henne så fort jag var klar.
Väl framme hos henne, fick jag stå utanför hennes dörr i tio min, hon hörde inte när jag knackade, hahha. Sen när jag väl kommer in, så var hon inte klar med att bränna skivor, så hon ber mig vänta. Jag sätter mig med den älskade skolkatalogen (L) det är helt sjukt, ge mig en skolkatalog och jag kan sitta med den i timmar, hahha.
I alla fall,  så sitter jag där och kollar och lyssnar på hennes musik. Då ser jag bara hur boström kommer upp till oss, jag ba what liksom, vad gör hon här. Då är det deras lilla present att fira mig ( i efterskott ) genom att titta på twllight och mysa (L) så gulligt av dem. Jag gillade den tanken (L)

Sen blev det hemgång, skulle hem och äta för dumleslaget började idag! Sista cupen med laget, eller ah prag är också med, men det är bara nio pers, så det känns inte lika mycket som den sista, hhaha. Spelade första matchen i valhalla, vinst med 5-0 det är inte dumt ;) Det var inte ett dåligt sätt att börja cupen nu. Dock gillar jag inte tiderna vi har våra matcher på, från och med nu har jag INGEN sovmorgon. Det är inte okej!



gaaaaaaaaaaaash vad jag ÄLSKAR denna filmen!<3<3 se den!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0