You Never Walk Alone!

Kul att man försover sig första dagen.
Går upp till mamma och båda två inser att det inte är någon ide att åka till skolan. Så hon ringer och sjukanmäler mig, medan jag går ner och lägger mig igen (Y)
Vaknar upp igen vid halv tolv, var faktiskt duktig och pluggade matte i en timme, okej jag blev inte klar, men jag är en bit på vägen. Kul att jag har en bok som ska vara färdigläst imorgon, har mer än halva kvar, men det löser sig.

Jag är så trött på mitt finger nu!
För det första, det ser hur mesigt ut som helst!
För det andra, gör det ont och kan inte göra något typ!
För det tredje, det ser fortfarande mesigt ut!
För det fjärde, det hindrar mig från att träna med stadsträningen på torsdag!
För det femte, jag hatar detta!!
Nu känns det bättre, när jag äntligen har fått ur mig det.

Nej, nu blir det chelsea-Liverpool.
Liverpool leder med 2-0, kom igen nu Liverpool You never walk alone (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0