bandtröjor

Kanske är dags att börja skriva igen på min blogg. Det är nog inte så jättemånga som läser min?
Men man kan alltid skriva i den och hoppas på att någon prick känner sig manad (kan man säga så?) att läsa den.

Var faktiskt grymt duktig idag, för en gångs skull vill säga, jag och mina kära anna drog oss upp till härlanda tjärn och sprang. Sen blev det även lite stryketräning. Kändes som en bra insats idag.
Åkte hem och duschade och åt frukost lite snabbt, sen tog jag bussen upp till anna igen. Dock drog vi typ direkt och köpte thai till lunch. Jag hade ju ätit för knappt en timme sen, men thai får man alltid ner, speciellt när den är så god.

Vi gjorde inte så mycket under dagen, tänkte fortsätta på vårat kära disney maraton. Dock han vi inte ens komma igenom en halv film innan man far ringde och berättade att vi skulle åka ner och köpa biljetter till derbyt på söndag. Turen var ju inte på våran sida, åkte både till skandinavium och biljettkassan på gamla ullevi, men nej nej. Fast det löste sig till slut och nu har vi beställt några!

Jag har kommit fram till att jag har börjat intressera mig för bandtröjor.
De är grymt snygga. Speciellt till lite slitna jeans eller vanliga. Ska börja hålla ögonen öppna efter sådana tröjor hädanefter. Sen så får jag inte glömma mina kära Beverly Hills 90210 tröjor jag vill ha!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0