donken

Har kommit hem ifrån stan för ungefär en timme sen.
Hade grymt kul med lunneryd och freddyboy<3 seriöst, inne på donken, hur roligt hade inte vi liksom. Satt och flummade och skrattade åt saker som inte ens var roliga, haha.
Träffade även kicki där inne, har inte träffat henne sen vi kom hem ifrån prag. Så det var mycket trevligt att se henne igen, vi spelar dock inte i samma lag längre :( Men får ta och försöka träffa henne ändå.
Inne på donken asså, herregud, ibland tänker jag verkligen inte mig för. Måste börja tänka innan säger för mycket, haha.

NRJ, måste jag säga ändå var väldigt bra. Såg dock ingenting typ, men vad kan man begära när man är i min längd? Inget!
Ljudet och artisterna var bra i alla fall, så jag tyckte det var kul. Träffade bl.a stenholm och hennes kompisar där inte, mycket trevligt. Bästa artist var helt klart dead by april, känner att jag verkligen kommer att tycka om deras musik.

Nej, nu känner jag att det är dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0