filmkväll, mys mys

Då sitter man hemma hos elin och väntar på att hon ska äta klart.
Äntligen får man träffa den bruden igen, det var inte igår. Känns jättekul att träffa henne igen, har inte hunnit göra det på hela sommaren förrens nu. Så då får vi verkligen ta igen det!

Snart ska vi dra oss till filip, en kompis till henne. Där ska det typ vara filmkväll och vi var bjudna dit, kan alltid bli trevligt. Kommer vara lite folk där som jag känner, vilket jag gillar mycket. Speciellt när man inte har träffat dem på länge, så det ser jag verkligen fram emot.

Idag har vi inte gjort så mycket, åkte till stan för att lämna in hennes mobil. Den har gått sönder igen, vilket inte är något nytt. Har också den telefonen, den har aldrig varit någon bra telefon. Dock har min hållt väldigt länge, för att vara min, hehe. Så jag hoppas att den kommer snart.

Men nu ska vi dra oss till filip, ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0