halmstad 29/8






Jaha, dagen blev inte riktigt som planerad.
Gick upp vid elva, min kropp har typ ställt in sig på att vakna runt elva, rätt najs ändå. Skulle träffat scott, men hon var tvungen att städa, så jag åkte med pappa och handlade lite. Sen skulle vi åka till någon verkstad som hyrde ut olika maskiner. Vi skulle kolla ifall vårat golv var fuktigt, men det var inte, så det var positivt.

Vid sex var det dags för träning igen. Nu känner jag verkligen att det börja bli kul att träna igen. Har motivationen igen, dock går det säämst, men det vänder nog snart.
Det var en rätt jobbig träning, den var mer inställd på tempo övningar, så det var rätt jobbigt kan jag säga, hehe. Var ganska svettig efter den träningen, men kul var det.
Fick även reda på en del om träningshelgen imorgon, ser faktiskt fram emot det lite, dock INTE skolan. Sen sa de även att vi ska åka till halmstad och spela två träningsmatcher, inte helt fel!

Var dock lite stressade efter träningen, eller ah, när jag fick reda på att scott redan var påväg till stan. Skulle träffa henne och frida där. Fick nästa springa hem, packa upp väskan och fixa på en kvart. Pia var snäll och gjorde en macka till mig, så snällt!
Väl inne i stan träffade jag ellen, frida, simon och pinky tror jag hon kallades, frida kunde tydligen inte, eller något var det i alla fall. Vi gick i alla fall och tog en fika på café tintin. Riktigt mysigt stället, hade typ öppet dygnet runt hörde jag. Mysigt var det i alla fall.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0