hammerfall





Dagen blev spenderade med Camilla.
Åkte upp till henne vid tolv tiden. Skulle bara vara där en liten stund, sen skulle vi förbi farmor. Så det vi gjorde blev till att baka! Resultatet blev scones och kokosbollar. Mycket gott blev det, dock blev vi grymt mätta.
Vid tre tiden skulle vi möta pia vid pressbyrån, för att dra oss vidare till farmor. Det var trevligt att träffa henne.
Jag och camilla drog oss vidare till triumf glass, där blev det lite snack och glass, Mysigt, mysigt.

Skulle in och kolla på hammerfall ikväll också.
Mötte upp camilla och hennes syster på valand. Sen drog vi oss till götaplatsen och kollade på hammerfall. Måste säga att jag tycker det var lyckat. Kanske inte den bästa konserten jag har varit på, men den var ändå grym. Kände faktiskt igen vissa låtar som sjöngs.
Träffade även scott där inne, kul att träffa henne. Blir att spendera dagen med henne och frida. Det ska bli väldigt trevligt, har inte träffat de på ett tag. Får försöka ta vara på den lilla tid jag har kvar på mitt sommarlov. Börjar på måndag, känner mig inte alls pepp på det.

Satt och kollade igen gamla bilder på den bärbara datorn. Shit, hittade mycket bilder ifrån ugglum. Saknar tiderna med anna och anna<3 Det var inte igår, kommer och tänka på hur underbart vi hade det tillsammas. Måste börja ses igen med de brudarna. Saknar det!<3

Kommentarer
Postat av: lunneryd

inte okej bild. fy fan vad små vi va! haha saknar våra stunder!

2009-08-13 @ 01:14:06
Postat av: Stenholm

Hahha vacker bild lenispenis! Finns nog många fler av dom misstänker jag haha :D Miss<3

2009-08-13 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0