hej, träningsverk







Då har man kommit hem efter den första träningshelgen med Damtvåan.
Ja, världens träningsverk, kan inte gå normalt och är helt död i kroppen. Bättre kan det inte bli!
Hahah, det var en riktigt rolig helg. Okej, jag är inte alls vid den sortens fys som vi hade, men om vi fortsätter med det kommer det nog gå mycket bättre. Kanske även för mig, hahha.
Mycket träningar var det i alla fall, hade två pass om dagen, ibland tre. Nu lät det lite som att vi var där i en vecka, men ändå. Det var grymt mycket och grymt jobbigt, men kul. Känner att nu börjar innebandyn igen, flåset börjar komma, träningsverken, spelet. Jag älskar det!
Dock är det lite segt att matcherna inte börjar förrän i september! Det känns ju inte långt borta eller så. Men det löser sig, vi ska spela cup och till halmstad och spela träningsmatcher innan det, så det blir najs.

Skolan börjar imorgon, känner bara liite ångest inför det!
Känner inte att det är dags för skolan att börja igen. Men får helt enkelt göra det bästa av situationen, får träffa mina underbara vänner igen!<3
Känns sjukt att jag ska börja i tvåan ändå, satt och pratade med några i U-truppen som ska börja i ettan i år på hulebäck. Shit, jag kommer verkligen ihåg hur jag kände mig när jag skulle börja, så grymt nervös! Men det löste sig, och det är jag säker på att det kommer göra för alla de nya ettorna.
Hoppas bara på att det inte blir en lång dag imorgon, lite information och shit, sen slut. Det hade inte varit helt fel, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0