hulesärken

Idag var det då hulesärken i skolan.
Rätt mycket olika saker man kunde göra. Hade ett speciellt tema, skulle jag vilja kalla det. VI var en "högstadieklass 9B" dock var det väldigt blandat, det fanns fjortisar, johnnys, hip hopare och nördar. Det kan ju inte varit lätt att se vad vi var, om man jämförde med andra klasser. Såg en klass som hade Grease tema, det hade varit grymt kul att ha något sånt.
Vi vann inte någonting, hehe. Men hur mycket förväntar man sig egentligen?

Senare på kvällen åkte jag till kviberg med paulin och ivan, för att kolla på korpen. Stackars ivan kunde inte vara med, skadad, så han fick kolla på matchen med oss.
Lite segt att det inte kom någon domare til matchen, så ivan fick ställa upp. Kan ju säga att det inte var den bästa debuten för honom, hehe. Men vad ska han göra, det är säkert inte lätt.

Imorgon ska vi åka till Delsjön och paddla kanot. Ska bli rätt intressant att göra det, har inte gjort det sen femman? tror jag. Så får se hur bra jag klarar av det, senare blir det träning igen för min del.
Ska även åka in och kolla på Tomas Ledin med typ familjen och kanske camilla, mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0