jag är kär!

Dålig uppdatering nu verkligen, men vad ska man göra egenligen, hahha.
Har gjort en del sen jag skrev tror jag i alla fall. Men kul har jag haft, det är nog det viktigaste.

Var och tog en fika med lunneryd i lördags, riktigt mysigt,
Hon ville och shoppa lite kläder, så jag hängde på. Varför inte liksom? Så gick vi in på bikbok och vad se vi inte där. Jo, jag fastnar direkt på den! Det var en svart t-shirt med tryck DYLAN ifrån Beverly Hills 90210!<3<3
Omg! Jag älskade den serien när jag var lite, okej den är grymt gammal. Den gick i repris många gånger, men jag och min syster såg de flesta avsnitten så fort vi hade tid!<3 Jag bara älskar den!
Så när jag såg tröjan blev jag helt kär i den! Var bara tvungen att ha den, var alltid kär i den grabben när serien gick. Har var en badboy som man ville ha, hahah.
Sen fanns det en till t-shirt som var i vit, på hela gänget. Den vill jag också ha, men i första hand var det Dylan som gällde!

Så drog jag och amanda till stan idag och jag fick köpt min älskade Dylan-tröja!<3 Då blev jag glad och nöjd med mitt köp! Jag älskar den!
Sen tog vi oss en fika på cafe kosmos. Känner att varje gång jag ska ta en fika, hamnar jag alltid där eller på fröken olsson. Det är nog dags att hitta ett nytt ställe att äta på, franks kanske?

Men så var jag inne på bikboks hemsida och kollade lite, så hittade jag en beverly hills tröja, tjocktröja!! OMG, den blev jag också jättekär i! Verkar som att det har ett Beverly hills 90210 tema där inne nu! Det passar inte bra nu, jag behöver de pengar jag har kvar. Men man får la prata lite med föräldrarna och se ifall de vill lägga in en liten slant på tröjorna, hehe.

Ikväll blir det en liten överraskning för lunneryd. Hoppas hon gillar den bara :)

Åh, jag är kär!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0