kommer hem på söndag




Snart är det dags att börja pallra arslet ner mot torpahallen. Kommer aldrig orka bära min väska dit :O
Har faktiskt fixat allting för resan, men känner ändå på mig att det är något jag har glömt. Det är något jag alltid lyckas med, annars blir det något fel, hehe.
Får inte glömma att lägga ner shampo, balsam och tvål innan jag går. Dessutom mitt godis och drickan pappa köpte till mig idag!

Usch, idag var sista dagen jag riktigt får sova ut på länge. Vi lär ju inte få sova länge på lägret och dessutom börjar jag skolan på måndag. Sen börjar säsongen och jag och johanna börjar våra tidiga dagar i hallen klockan nio på morgonen! Can't wait!
Men det är ändå rätt najs att vi börja 13:00 på måndag, så behöver man inte gå upp sååå jättetidigt, men jag vill helst inte börja. Speciellt inte när jag vet att de flesta börjar senare, men jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0