nrj in the park









Idag kommer NRJ in the park till kära Göteborg!
Det har jag sett fram emot ett tag, vad jag vet så är det väldigt bra artister som kommer. Ska dit med lunneryd och kanske träffa på stenholm, får se om vi gör de. Ska bli grymt kul att gå dit.
Såg även Tomas Ledin igår. Den var grym, blev riktigt imponerad av det. Gick dit med camilla efter jag skyndade mig hur mycket som helst, hade en timme på mig att gå hemifrån träningen, byta ut och åka in till Liseberg.

Dagen idag har varit rätt seg.
Hade samling vid slottskogen vid nio idag, skulle gå en lång promenad genom slottskogen och sen avsluta den på våran lärares terräng, där han bor.
Grymt segt var det att gå där, äckligt varmt, typ fuktigt i luften. Alla var helt slut efter den promenaden, men det var inte så hemskt att göra det. Dock kändes det för länge innan vi fick maten, hehe, men gott var det.
Fick även vårat schema innan vi gick också, måste säga att jag tycker det var riktigt grymt. Inte så jättelånga dagar, jämfört med förra året. Perfekta tider att sluta, så jag hinner hem till min träning, så det känns väldigt bra med schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0