Anna, Anna och Helena!<3

Satt och pratade med lunneryd förut, så bestämde att dagens inlägg ska handla om De tre vännerna Anna, Anna och Helena!

Heregud, man vet inte riktigt vart man ska börja med detta. Ni som inte gick på Ugglumskolan, vet nog inte riktigt vilka vi är. Vi var (sorgligt nog) ett underbart litet gäng som umgicks tillsammans varje dag! Det gick inte en dag i skolan utan att vi fick oss ett underbart skratt!
När jag var med Anna och Anna, så levde jag livet. De var det bästa jag kunde tänka mig. Vi pratade om allt, även om det nästan inte fanns några bekymmer att prata om. De fanns vid min sida hela tiden!
Vi hade våran egna lilla hörna som vi allt satt på, varje rast, hade även speciella platser att sitta på. Alla visste typ att det var där vi satt!
Kommer ihåg den dagen, vi satt som vanligt i "vårat" rum, lyssnade på musik. Då kom låter Poison med Alice Cooper på. Då säger Anna;
- Det är så läskigt vilken manlig röst Hon har!
Anna instämmer!
Hahaha! Vem vet inte att Alice Cooper är en man?
Det är bara ett av alla de underbara minnen som jag har tillsammans med de två!

Saknar er så otroligt mycket brudar!
Vill verkligen att vi ska ta igen de åren vi har varit ifrån varandra.
Självklart blir det svårare när man börjar på olika skolor. Men våran vänskap är stark och jag vet att vi kan ha kvar den hur länge som helst!<3


Kommentarer
Postat av: lunneryd

fin skrivit helena. jag fick seriöst tårar i ögonen när jag läste detta<3

2009-12-10 @ 22:28:28
Postat av: Stenholm

Omg jag sitter typ och lipar nuu! Jag saknar er gryyymt mkt och vill tillbaka till vad vi hade. Fan vi var typ bäst! Love you girls<3 Vi ses vädligt snart har jag bestämt<33

2009-12-11 @ 11:36:26
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0