helgen börjar gå mot sitt slut




Denna helgen har varit grymt skön! Har nästan inte haft någon innebandy på hela helgen. Hade faktikst en match igår. Förutom det var det ingenting. Det är inte vanligt för min del måste jag säga!
Gick faktiskt rätt bra på matchen. Spelade med j-truppen, mot frölunda. Började rätt segt, men slutade väldigt bra. Resultatet slutade med 4-4, bra insatts brudar!

Annars har jag bara slappat och sovit ut denna helgen. Jag lovar, det är första helgen jag får göra det, sen skolan började. Som ni vet är det ju dagis innebandy och allt det från klockan nio på morgonen. Men men, thats my life.

Vill dock inte börja skolan imorgon. Vet vilken jobbig vecka det kommer bli. Tre prov och två inlämnigar, än så länge. Shit, det kommer ta på krafterna, får stanna kvar i skolan också.
Men jag kan alltid glädja mig åt att det är MINDRE än två veckor tills vi slutar skolan! Jag längtar!

Måste börjar skriva listor för vad alla ska få i julklapp. Sen måste jag även skriva önskelistor. Vilket jag tycker jättemycket om! Får se vad tomten kommer med för julklappar i år! :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: mala

2 inlämningar? vad har jag missat åhhhhh

2009-12-07 @ 08:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0