juldagen





Nu kommer aldrig julafton 2009 tillbaka, som min lärare hade sagt. Haha, han säger alltid så om alla loven när vi kommer tillbaka.
Igår hade jag en riktigt mysig jul. Fick många fina klappar, god mat och julig känsla. Alla blev glada för sina klappar, så det kändes som en väldigt bra julafton.

Tog även en promenad med peter på kvällen, riktigt mysigt. Gick runt i typ två timmar skulle jag gissa och bara pratade, minnen och allt möjligt. Gick även in på våran gamla skola och tittade. Det är helt sick hur tiden går fort. Alla minnen därifrån, shit, känns som det var igår man var där.

Ikväll blir det bara deeeg. Ska inte göra något vettigt alls, så ska en juldag vara!
Ska faktiskt vara lite duktig, pappa fick en ny mp3 av mig och pia igår, så ska vara snäll och lägga in lite goa låtar på den. Liiite får man nog gjort idag.
Stackars pia är tvungen att jobba idag :( tycker grymt synd om henne, jobba på självaste juldagen? Helt sick!
Men hon är duktig som gör det!<3


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0