skönhetsbehandling

TYes, då är det dags för att sluta skolan imorgon. Det har jag väntat på ett bra tag, kan jag lova. Dock har jag fortfarande min ångest inför att jag inte har köpt en enda julklapp. Blir deppig när jag hör alla som börjar bli klara redan, hallå vad hände där liksom?

As chill dag i skolan. Fick reda på exakta betyget i matten först, klart godkänd! Duger mycket bra för min del. Sen fick man resultatet för olika prov och shit på engelskan, gick mer sisådär. Behöver inte gå in på detaljer, hehe.

Hade en bokad tid för ansiktisbehandling med malla, så det blev att vi stack och åt thai på terminalen. Älskar verkligen thaien där, underbart god!
Var väldigt tidiga inne i stan, så vi fixade en julklapp för malla, ska inte nämna det. Grymt weird snubbe träffade vi på bussen, åhh jag skrattar bara jag tänker på det, hhahahha. Händer alltid något skumt när vi är i stan.

Åh, ansiktsbehandlingen var helt underbar! Trodde att det skulle bli en plågsam och hemskt, som det har varit det tidigare gångerna, men icke. Helt underbar! Har verkligen fått en bättre hy, det är jag grymt glad för!

Nu måste jag upp och skriva lite julkort, blir nog nytt inlägg på lördag skulle jag gissa.

xoxo

Kommentarer
Postat av: din hund

<3

2009-12-17 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0