småkronorna






Någon som såg när våra kära Småkronor spelade i natt?
Det gjorde jag, segt att de spelar i kanada, direkt sändningen blir ju på natten. Men lätt värt att se. Speciellt när Brynäs har tre spelar med sig! Markström är ju grym i mål. De kan inte hitta en bättre målvakt. Grym match igår, mer spänning än när de mötte Tjeckien. Sån hockey gillar vi!

Sen på tal om hockey-brynäs måste jag tillägga att brynäs slog linköping idag, med 6-3 de är på gång nu asså! Gött é de!

Ja, imorgon är det nyårsafton. Någon mer än jag som tycker att det året nästan har gått för fort?? Känns som att det var igår jag fyllde år, och det är ju mer än ett halv år sen. Helt sinnes!
Men jag kommer ha en riktigt bra nyår! Vart jag ska är inget som jag nämner här, inga objudna gäster ska komma dit jag ska. Får berätta mer om det nästa år ;)

Vad har jag gjort dag nu då?
Inte mycket, hämtade en dator hos en kompis til pappa, annars inget vettigt. Johanna och peter kom hit på kvällen och såg lite film. Mys. Alltid kul att få besök, hahaha.
Hade en del goa skratt och snack, underbart.

Imorgon ska jag till amanda och fixa till mig, ååh, jag är så glad över min nyårsoutfite, bilder på den kommer senare. Ska vara hos amanda en bra tid och fixa henne och mig, sen drar jag mig till mitt ställe och hon till sitt. Hon är så snäll som fixar både mitt hår och smink!<3 men hon är ju bra på det, så jag klagar inte ;)

Någon som har några nyårslöften föresten?
Jag har inte kommit på så många, men i alla fall två ;)


- Ut och springa en gång i veckan, om jag inte har match!
- Träffa min homies mer anna och anna! viktigt!


Oj, detta blev ett långt inlägg. Men har inte skrivit på länge, så det får ni helt enkelt tåla :D

xoxo och Gott Nytt år!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0