stolt

Nu är jag grymt stolt över mig själv. Har lämnat in italienskan och svenskan, har gjort naturprovet. JAG ÄR KLAR!

Känns hur skönt som helst. Gött att det bara är två fucking dagar kvar. Dessutom sovmorgon de sista. Eller typ, i alla fall.
Imorgon blir det ansiktsbehandling med malla. Underbart. Det är så grymt skönt, bli ren och fin. Kommer iofs se ut som en tomat, men det är det värt i längden.
Så det ser jag verkligen fram emot!

Sitter i biblioteket nu och väntar på amanda. Som jag sagt tidigare ska jag ju träffa henne idag :) Ska bli grymt kul att träffa henne igen. Ta igen gamla minnen och prata och så, myspys.
Får se hur länge vi är inne, måste ju tänka på skolan imorgon ;)

Usch, visst nu börjar julen komma och man ska vara glad. Men ärligt så har jag lite ångest. Har inte köpt en enda julklapp! Har bara liiite ideer om vad jag ska ge folk. Måste verkligen ta tag i det när skolan slutar. Lovar att det kommer sluta med att jag köper allt dagen innan. Usch, måste skärpa mig!

Avslutning med innebandyn imorgon awesome. Riktigt najs ska det blir. Dock måste jag fixa en present dit med, ÅNGEST! Ska fixa något fint med johanna på fredag. En present, till någon mellan typ 30-16, förslag? Skulle vara underbart!

Nu ska jag underhålla mig med något annat än bloggen. Ska fortsätta min trevliga konversation med Stenholm!<3 underbara unge!

MALIN JOHANSSON!

GLÖM INTE ATT TA MED DIG LAPPEN IMORGON!

VIKTIGT!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emma

hon har ju alltid haft det? hha<3

2009-12-16 @ 16:00:36
URL: http://byeeem.blogg.se/
Postat av: Emma

hon har ju alltid haft det? hha<3

2009-12-16 @ 16:00:37
URL: http://byeeem.blogg.se/
Postat av: MALLA

hahaha, gillar meddelandet du ;) Thanks!!

2009-12-16 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0