syster ska firas


Världens bästa syster!<3



Denna helgen har mest inriktat sig på min syster!
Det är nämligen så att hon fyller 21 år på måndag! Grattis Grattis!<3
Men eftersom det är grymt segt att fylla år på en måndag, så bestämde vi att hon skulle firas tidigare. D.v.s lördag med kompisarna och söndag med familjen.
Så det började med lördagen:
Först blev det sista dagis innebandyn för jul GÖTT. sen blev det stan med bella, för att hitta två presenter till min syster. Hon förtjänar faktiskt en för de dagarna vi firar henne!
Sen sushi för att bli mätt inför kvällen, orkade inte göra någon stor middag direkt.

Kvällen blev riktigt lyckad, tycker jag. Även om det skedde vissa problem, men vi hade grymt kul i alla fall. Pias kompisar är grymt roliga att umgås med, så det var super.
När de äldre åkte in till stan, fick vi minderåriga, som sofia kallade oss, stanna hemma. Vi gick och hyrde Benjamin Buttons Otroliga liv. Grymt besvikelse måste jag säga. Somnade till den, kanske för att jag var trött, men mycket för att den var dåligt. Men men, vad ska man göra?

Ikväll blir det kalas med familjen. Mys. Har slått in den andra presenten till henne, så jag är redo.
Får ta och se hur kvällen blir

Nu kom mamma och pappa med mat. Så skriver imorgon igen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0