2 1/2 män <3

Astronomiprovet idag,
Gick faktiskt rätt bra, kändes som jag kunde det rätt bra ändå, kunde svara på allt, men det betyder inte att jag var säker på alla svaren ;) hahha.

Annars var dagen väldigt seg, hände inte så speciellt mycket, dock kommer vi in och ska ha engelska sista lektionen, så ser vi bara att ann har ställt stolarna som att vi ska ha prov :O OMG, det är så typiskt henne att göra så, men till slut får vi reda på att vi var typ utvalda att göra något sorts test, som kanske kommer vara med på nationella prov i engelska någon gång, eller något sånt.
Tack vare den grejen, fick vi sluta tidigare (Y) kan de bli bättre :D

När jag kommer hem, ligger min sjuka lilla pappa hemma och mår dålig :( tycker faktiskt synd om honom, han ser så sorgsen ut när han är riktigt sjuk :(


Var faktiskt duktig idag igen, pluggade direkt när jag kom hem, italienskaprov imorgn (N) jättekul... not

Men pluggade rejält en del, så jag gjorde klart allt inför imorgon, så jag känner mig väldigt förberedd och får hoppas på de bästa imorgon.


MAQ träning imorgon på innebandyn, ingen aning om va de är, men vi ska typ lära oss att träna rätt, så vi får se hur de blir. Killarna gjorde de förra veckan, då såg det rätt okej ut, men de kanske är roligare än de såg ut :)


ÅÅHHH!! Bara EN dag kvar, sen är det SPORTLOV !!!

Äntligen får jag sova ut (Y) jag älskar att sova, dessutom ska jag träffa min homies och ha en mysig mysig kväll (L)

Nu ska jag se 2 1/2 män, den är bäst <3


kisses and hugs / leniis<3





de va tider på ugglum de <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0