2 dagar..

Jag har börjat gilla svenska lektionerna mer och mer nu för tiden (Y) uppskattar verkligen att gå dit numera (: så ska det vara, nu gäller de bara att jag känner så inför alla lektioner, men de kommer ;D

Malla och von brömsen var ej i skolan idag, de var på horse show, jaa, vissa har sin egna intressen, jag förstår dem, inte för att jag hade velat sitta där, men om jag hade gillat hästar, så hade jag säkert varit där (Y)

Helt okej dag faktiskt,  men helt seriöst, maten i skolan, dem måste ju göra någonting åt den :O det är INGET skämt, man får gulaschsoppa ( eller hur det stavas ) soppa är ingen mat, det är en förrätt!! Fick äta många apelsiner istället, det dög, men min lilla mage klarade sig tills jag kom hem i alla fall (Y) då fick jag en underbart god pizza (L)

Gjorde lite matte idag, mamish fick hjälpa mig, det är alltid en utmaning att göra matte med henne, men till slut funkar de (Y)

Imorgon är de skol-sm :D:D vi ska iväg till Jönköping, men självklart kommer det ALLTID något negativt med på köpet, samling halv åtta vid hallen (N) så jag måste gå upp 05:10 !!!! :O:O helt stört, jag kommer typ somna klockan åtta imorgon, men det blir nog bra sömn inför lördagen, hahha

Hallå, dagens bästa.
Vi sitter och äter man, så får jag ett sms.
Ifrån min tränare som skriver att jag har rekvisition på klubbhuset, för att jag arbetade i hallen under lovet:D:D det är ju underbart, bara tacka och le, det förgyllade min dag :D:D


kisses and hugs / leniis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0