cafe vasa

Ibland tror jag att det är något fel på mig, hahhah
Äntligen får jag sova ut på en söndag, typ första gången på Hela året, jag skojar inte, alltid match varje helg, men så var det ingen idag, självklart så vaknar jag bara tio i tio!!! Vad hände liksom, hahahha, här får man chansen att sova, tar man den? Nej, man sover till tio i tio hahha.

Annars var morgonen riktigt seg, satt inne på datorn ifrån tolv till halv två, inget vettigt, hahha.
Då blev det dags att städa och fixa lite i rummet, mitt i det smsar amanda och vill att jag ska komma till henne, så fort jag är klar, blir det gång mot henne (Y)

Hos amanda blev det deg och film, första något avsnitt av kanadas nästa top model, sen Ice Age (L) den filmen är så söt va, speciellt sid (L) haah underbaring ;D
Dock var amanda nära på att somna hela tiden, men lyckades hålla sig vaken, vilket är bra (Y)

Vid typ sex bestämde vi att vi skulle in till cafe vasa och ta en fika, fick ett enormt sug efter deras kladdkaka (L) den är UNDERBAR, seriöst, jag skojar inte :D så vi drog dit och drog även med oss hampus (Y) dock var alla tre jättesega där, sa typ ingenting i 20 min, alla var as sega och hade inget att berätta, så vi stack därifrån ganska tidigt, men sådana dagar måste man också har (Y)

Hemma blev de beck klockan nio, dock var jag inte så insatt på den, höll på att fixa med mobilen på datorn, hahha, vilken mobil nerd jag är, men men, det måste se bra ut i den ;)
Roligaste kommentarna sa vi (jag och pia), det är så typiskt oss att tänka samma sak och säga de.
Beck och Gunvald är hos ett äldre par och säger att barn har blivit mördad i en jordkällare på deras mark och tar fram en bild, dem frågar " är de hon?"
Båda två svarar samtidigt;
- Nej, det är mitt barnbarn XD
hahhaha hur klockrent är inte det, varför skulle det inte vara en bild på den flickan som var mördad? hahhaa, min och pias humor asså (Y)
Btw, BJÖRN GUSTAVSSON VAR MED I BECK!!! (L)(L)
Dock hade han en scen i tio min och hittade offret och gav fulaste kyssen till en ful tjej, men guuud så söt HAN är (L)



kisses and hugs / leniis <3




är inne på pias inloggning, så det får bli en bild på henne när hon är på sin
studentbal och är påväg till valand ifrån götaplatsen, alla var jättefina, speciellt
hon (L) får se om ni kan hitta henne ;) (tips, hon tittar mot kameran)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill mä till cafe vasa haha <3

2009-02-09 @ 16:36:04
URL: http://malisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0