dirty dancing

dagens:
- du vet mitt självförtroende är ju sämst, så när han kollade mig i ögonen tror jag fortfarande inte hade han kollade på mig...
anonymis;
- men det är ju lugnt, du har ju tillräckligt stora bröst, dra ner urringningen, så kommer killarna ;)
hahhaha, helt störd <3

Dagen hade sina negativa och postiva sidor. '

Känns verkligen som att lovet börjar ta slut, och vad har jag gjort :O spenderat 70 % av mitt lov i torpahallen och hjälpt ungar med innebandy typ, hahhah, men det är trevligt, roliga människor att vara med i alla fall, jag och johanna i hallen, eller ahh, det blir nog mest i kansliet med magnus och åsa, trevliga människor.

Bella kom till hallen när jag slutade, vi skulle till sävedalen och fixa id-kort til mig, martin som är så snäll kör hem mig, när han inte ens bor i närheten av mig, jättesnällt (:
Så kommer vi till affären och tar fotot, det blir rätt bra, men självklart hackar datorn sig och bilderna kommer inte ut, så jag får ta nya och jag skojar inte, det var något av de värsta :O jag ser verkligen ut som att ha ett fejk leende ( vilket som var sant, men ändå) dessutom ser det ut som att jag inte har något hår på ena sidan, allt ligger typ på andra sidan :S men det värsta är nog att jag ser as tjock ut :O usch och det fotot ska vara i min plånbok och på ett kort som jag måste visa när jag handlar i vissa affärer, usch :(

dock hade vi turen att banken hade öppet längre än vi trodde, men självklart får inte jag skaffa ett nytt id, varken själv eller gratis, som de sa till mig när jag skaffade det första, men hallå mitt blev liksom stulet!! Kommer kosta mig 175 kr! Så säger hon att jag får en rabatt, ååh, så glad jag blir, neej, det hjälper ju inte ett piss att dem säger så, jag får ju inget nytt kort. Så mamma måste fixa personbevis, ha med en föräldrar och 175 kr, den får jag skaffa ett!!

Sen gick vi till cederlöfs, för att bli på bättre humör, dessutom var busan på fikahumör, så söt. Men vika nerds är vi egentligen, sätter oss på cederlöfs på i sävedalen!! hhahah, så klockrent ändå, men rikigt mysigt (L)
Gud, sötaste killen satt typ bredvid oss där inne, dock gissar vi på att han var typ 23, men det är jonas med, så whatever ;) men han var riktigt söt i alla fall, fråga bella i alla fall ;)

Mat på  thai sweet smile, eller hur de stavas, jag och busan, så mysigt, okej kanske inte bästa resturangen att äta mat på, men orka ta med det hem, skulle ända till utby, så det hade ju vara as kallt när vi kom hem. Så blev det filmhyrning, jag och bella är verkligen SÄMST på att hyra dåliga filmer, men vi hade turen att vi hann med båda bussarna, det var riktigt skönt (L)

Nu är de dirty dancing och mys, sen blir det nog dags att sova, ska ju upp tidigt imorgon till torpahallen, sista dagen. Blir pizza och bakelser efter ::D:D:D hihihi


kisses and hugs / leniis <3





är inne på busans dator, hittade denna bilden ifrån höstmarknaden, haha
trevlig dag med bella och pia då (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0