fyra dagar

Så skönt att bara ha två lektioner idag, plus att man inte börjar förrän tio i tio. Dock känns det inte när man hör de, om man bor borta i göteborg som jag gör. Får ändå gå upp sju, det känns extremt mycket när man går upp, för börjar jag åtta, går jag liksom upp tjugo i sex, så man känner sig mer utvilad (Y)

Fick tillbaka italienskaprovet, jag måste säga att jag är nog den ända jag känner, som faktiskt gillar språk :O alla andra säger hur mycket de hatar språk, hit och dit, men jag måste säga, jag tycker att det är jättekul att läsa italienska (Y) förhoppningsvis kanske min familj vill vara så oerhört givmilda och ta en resa till Italien igen snart. Var är för typ två år sen, jag gillar Italien (L) 
För övrigt gick de väldigt bra på provet (Y)

Engelska gick ganska snabbt det också, för en gångs skull, så är jag inte helt död efter den lektionen, det beror nog på att vi slutar så tidigt, kan ju säga att jag är inte lika pigg på torsdagseftermiddagen när vi har svenska sista lektionen till halv fyra, fast då blir jag på lite bättre humör när jag kommer på att romell inte slutar förrän tjugo i fem. Usch vilken hemsk person jag är, men ibland behöver man vara de (A)

Lilla mamish var sjuk idag, så hon var hemma när jag, när jag öppnar dörren känner jag hur hela huset lukat oleium basaleium (Y) rätt god doft, om man tänker efter, och väldigt effektiv, om man vill bli frisk (Y)

Imorgon ska laget inför skol-sm tas ut på innebandy, kommer dock inte vara med på träningen ens, så min chans att komma med, åker längre och längre bort bara, heheh, men får hoppas på att vi går vidare, så kanske jag kan vara med då istället (Y) men jag tycker vi är så bra, så att vi SKA gå vidare, helt klart :D:D

Sitter här nu och ska snart ut i kalla kylan (N) ska till torpa och prata med jeanette om mitt goa tillstånd, självklart skriver lilla vaziri att han ska se one tree hill, kan man göra något värre än att göra mig avundsjuk?? :O:O JAG, som verkligen ÄLSKAR den serien, usch, nej den var riktigt elak av honom, hahahh (:



kisses and hugs / leniis <3





m


Kommentarer
Postat av: malla

Cool bild! det är jag i den röda elle? haha, nä. Längtar tills lördag min lilla 17 åring. EY!! VI ÄR JU FAN LIKA GAMLA DÅ :D.D.D.D Jag har inte tänkt på detta? GRYMT! <3 puss min pärla

2009-02-17 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0