Glad alla hjärtans dag, eller ah

Japp, ännu ett år utan en lite pojke vid min sida :(

Dock kan man ju räkna med min lilla stockholmare ( okej liten, han är några år äldre än mig, hahha ) men han är en biit ifrån mig. Han är för övrigt sjuk idag, lilla stackare :( <3

Min alla hjärtans dag har inte varit så jobbig, var tvungen att gå upp åtta (segt) för att träna småungarna en timme(!) mina killar hade ingen träning. Men vad gör man inte för dem små  ;)

Papish kom och hämtade mig vid elva, skulle iväg och byta någon grej så att vi skulle kunna köpa en avfuktare, sjukt dyr :O över tusen spänn, hur kan de vara så jävla dyrt :O men men, jag betalade inte den ;)
själv fick ett skydd till min fot ( han tycker att jag ska sluta tejpa min fot, gör de varje match (A) ) det var inte så jättedyrt, men jag betalade ändå inte (A)

Hade en lite powernape mellan tre och halv fem, kan inte bli bättre (Y)

Ikväll blir de disney och melodifestivalen med romell och boström :D:D mycket najs
Nu är det Skönheten och Odjuret, so long suckers


kisses and hugs / leniis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0