Home alone

Seg, men snabb dag idag, slapp innebandyn idag, eller ah jag ska ha teori imorgon. Hälften av gruppen hade idag, för att många ska iväg till SM nästa helg, så dem hade teori idag istället.

Svenska redovisning, matte och italienska var typ de jobbiga på hela dagen, livskunskapen gick som på räls, typ kyratorn kom och pratade om sexualkunskap XD så det var en väldigt "intressant" lektion.
Kändes helt konstigt när jag slutade efter italienskan, är så van vid att innebandy efter, men inte idag (Y)

Var i stan en stund och köpte smink och kollade runt lite, dock hittar jag aldrig någonting när jag är i stan :( typ en ond förbannelse över mig, hahha.

Idag fick även Pia sin 20-års present, en middag på Jensen Boefhouse (Y) det var riktigt trevligt, bara en middag med oss två, fick vi prata och ha de mysigt  :)

Sen blev det utgång för henne, mamma ute med kompisar och pappa spelar poker. Så vem har hela huset för sig själv? ;) Jo, JAG!! Hur gött som helst, får se vad jag vill, bara ligga i soffan och ta det lugnt (Y) det gillar vi verkligen ;)
Så nu sitter jag i soffan, har duschat och ser på mamma mia (Y) sen blir de dirty dancing 2, sen om jag orkar blir de nog lite läsning i Om jag kunde drömma, seriöst, en av de bästa böcker jag läst, LÄS DEN!! Tips.

Nu är min lilla Jessica uppe i falun och spelar SM, hoppas de går bra för henne!!(L) Lycka till gumman !!



tänkte ägna detta inlägget för min störda katt (L) hon är väldigt speciell men
 jag gillar henne ändå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0