litteraturens dag

Ganska seg dag.

Började nio, men självklart kom inte min buss, så kom typ lite sent, men hade i alla fall sällskap med Lajnoo, mycket trevligt. Så ballt, hon hade köpt ett lipsyl som luktar coca cola, hur ballt är inte det liksom? :D:D

Hade först boktips i klassen, som var på ca 15 pers, väldigt många engagerade, hehhe. Sen gick vi till biblioteket och fick boktips där med. Efter det var det föreläsning av Johanna Nilsson, tror jag hon hette, sen lyssnade vi på en bok.
Ingen direkt lång dag, kändes väldigt onödig, slutade dessutom 11:00.

Malin och Julia skulle prata med syo, så de var tvugna att vara kvar i skolan till typ halv två, så jag stannade en stund med dem en stund, så vi gick och satte oss på ett cafe, tog en varm choklad, mycket mysigt.
 Lyckat när jag skulle hem, märker att jag varken har mina hörlurar och min mp3, kul att jag inte hade någon musik, det är ju så sjukt segt att sitta på grön hela vägen hem, UTAN MUSIK!!
Men jag klararde mig (Y)

Var faktiskt en väldigt duktig flicka idag, har pluggat ända sedan jag kom hem :D så jag känner mig riktigt stolt över mig själv, så nu ska jag snart äta och senare blir det träning för min del, idag igen (Y)
Hoppas på att den ska gå väldigt bra idag, till skillnad ifrån vad den brukar göra, hehhe.



kisses and hugs / leniis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0