måndag imorgon.

Kul att jag gick upp sju idag, så när jag sitter och äter, kommer pappa ner och säger att han ska köra mig, så jag hade kunnat sova typ 40 min till, thanks liksom XD

Två matcher i svingeln med mina killar, första matchen vann de stort, men sen matcher efter gick det bara down (N) men men, dem blir bättre och bättre hela tiden, jag ser framsteg hos dem :D sen finns det dock några som inte alls kommer någonstans, som helt enkelt bara är i sin egna värld, hahah.

Sen var de egen match för min del.
Usch, det gick verkligen sämst, i början spelade vi faktiskt helt okej, men i tredje vet jag inte vad som hände :S Alla slutade bara spela typ, usch, var as arg när jag gick därifrån, dock på mig själv typ bara.

Väl hemma, skriver bellabus på msn och frågar om jag vill gå på bio med henne. Det var ju bara räddaren i nöden, jag hade verkligen tänkt på hur tråkig kväll jag skulle då, men så kommer bella. Som en ängel och räddar mig, hahhha.
Så ikväll ska vi se changeling:D:D har velat se den ända sen den visades på reklamen (Y) så otroligt bra verkar den!
Då kan även bella få sin andra present av mig (A)


kisses and hugs / leniis <3





jag älskar bellabus och våra stunder (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0