Om jag kunde drömma

Underbart med två inställda lektioner idag (Y)
Först geografi, jobbade vi med palestina arbetet, rätt lugn. Sen matte, som för en gångs skull gick väldigt bra. Efter de lunch, svenskan inställd då så vi tog naturkunskapen då, skulle redovisa i tvärgrupper (Y) sen slapp vi engelskan, så det blev ingen direkt lång dag idag (Y) sånt gillar vi.

Fick äntligen tag på Om jag kunde drömma!
romell har typ haft den i hundra år nu, men nu, nu fick jag äntligen tag på den! Helt, störd är jag, började läsa den på bussen på väg hem, och jag är redan innan på sida 152 :O seriöst, jag kan inte lägga ner boken, den är föör bra för att läggas ner. Men nu har jag faktiskt tagit en paus ifrån den, men jag lär ju typ ha läst halva boken innan imorgon :O
Men det gillar romell, vi ska gå på bio så fort jag har läst ut den (Y)
Filmen sägs ju vara as bra, men jag tror att boken är bättre, de brukar vara så.

Idag fyller lilla Carro 17 år, Grattis älskling (L) äntligen är hon lika gammal som mig, fast jag kan alltid vara stolt över att jag är äldre än henne :D så de så.

Nej, nu ska jag ta och fortsätta läsa min boken, är helt fast i den, jag skojar inte :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0