sportlovet har börjat

Första dagen på sportlovet, kan ju inte bli på något annat sätt, om man heter helena lager.
Gick upp åtta (?) och gjorde mig i ordning för att vara i hallen nio, skulle fixa ordning allting innan ungarna kom. Jag skojar inte, vi tog typ upp allt på tjugo min, orka att vara där en timme innan då liksom :O:O men imorgon skulle vi komma halv tio istället, så det är i alla fall en halv timme längre (Y)

Var ungefär så seg som jag trodde den skulle vara, första timmen var helt okej, hade jag och johanna något att snacka om, men sen kom alla småungar ifrån fritids, då skulle man in och kolla till dem, så att ingen slår sig, men deras lärare är ju med, då sitter man där själv och halv sover, så kommer ungarna fram ibland och frågar vad man heter och om man vill klappa deras häst (?) joo, det var min dag i torpahallen det första dagen på sportlovet (Y)
Behöver bara vara där tio till två, men när man väl är där gå det segt, hahhah. 

Hann inte vara hemma så länge, skulle till farmor och äta mat, vanliga rutiner varje måndag, dock kan jag aldrig det, vi äter fyra (farmor har alltid bestämd tid på mat) och jag slutar skolan 16:10(!) så det är ingen ide att åka dit för min del :( men idag kunde jag vara med (Y)

Träningen idag var framflyttad till 17:50-19:40 så det var rätt gött, så har man något att göra efter liksom, träningen var kul, lite varianter är alltid kul. Körde femkamp i sporter, eller ah, det blev fyra sporter, men det var skit kul ändå :D

Imorgon blir de mycket att göra, torpahallen på dagen, sen har jag övertalat mamma att jag ska få slinga håret!! :D:D så jag ska ut och söka efter någon bra frisör (Y) sen fixa lite andra saker, sen blir det myskväll hos malla, med mina homies (L) segt att jag måste sticka så tidigt dagen efter, men hjälper man klubbben så gör man ;)


kisses and hugs / leniis <3




saknar honom enormt 3 trodde inte man kunde sakna någon så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0