Studiedag imorgon

Nu var det ett tag sen man skrev.

Fredags var det skol-sm i jönköping, kul att gå upp fem, men vi vann i alla fall 5-1 de gillar vi (Y) så nu är det slutspel som gäller för oss, gött e de (Y)

Lördag var de min dag (L) fyllde äntligen mina 17 år!!
Gick och la mig tio (!) dagen innan, var helt slut, så när min kära familj kom och väckte mig på dagen så var jag skönt utmattad. Fick en ipod, koss hörlurar och lite pengar och sånt, mycket trevligt.
Precis när jag ska gå till hallen vi tjugo i nio, öppnar dörren och på trappan hittar jag ett stort paket :O jag tar in det, inget namn står på, så jag börjar öppna de.
Ingen liten kartong, i den ligger de fullt med tidningspapper, hittar ingenting :S men till slut hittar jag en lite tunn plastpåse, där i ligger ett kuvert med mitt namn på.
Öppnar de, på ett papper format som ett hjärta står de;
- Det är tanken som räknas
Då slår de mig, BELLA, det är hennes handstil och det är bara hon som kommer på en sån ide(L) så gulligt va (L)

Sen i hallen var de lugnt, tills träning för dagis innebandyn slutar, samlar alla ungar på mitten, så säger Anders, vi har ett födelsedagsbarn här idag, jag tycker att hon ska ställa sig i mitten.
Så där står jag i mitten, med alla barnen runt mig, som sjunger för mig, hur gulligt som helst (L) sen kommer fyra ungar fram till mig, med varsit present till mig aww
de var ju från anders, men det var så sött med ungarna

Senare blev de middag för några av min babes (L) mycket trevligt, fick fina presenter och hade mycket trevligt.
Det drog vidare till en fest i frölnda (?)  som var helt okej, inte den bästa, men inte den sämsta, det dög. Kom hem ganska sent, men man fyller ju bara en gång, hahahah.
Hade en trevlig födelsedag i alla fall.

Söndag var de match i torpa, dock spelade jag inte, men var och kollade, vi mötte landvetter wings, och slog dem med 5-1 de gillar vi ;) speciellt när vanja hade sagt i skolan att dem skulle spöa oss totalt (Y)

På kvällen blev de mys hos berglund (Y) fixade även min ipod och fick lite music av henne, kanske inte min smak direkt, men ska ta och fixa de imorgon, tänkte jag. Vi såg Dansar med vargar (L) den är så söt den filmen, eller ah, bra, men det är två personer jag gillar i den filmen(Y)

Idag var de skolan igen, var med på gympan idag, börjar blir mer frisk (Y)
Innebandy på gympan, var faktiskt roligare än jag trodde, jag och rebecca var målvakter, vi var grymma (Y) annars gick dagen rätt fort faktiskt, lite chockad över de :O brukar alltid hata dem dagarna och halvsova sista lektionen, men var väldigt förvånad när vi slutade.
Självklart glömmer jag min nycklar i låset (?) igen, börjar bli mer slarvig, så får gå tillbaka, när jag har kommit till gatan, så får gå tillbaka ( och missar bussen ) och hämta dem, när von brömsen har tagit hand om dem :P

Imorgon är de studiedag i alla fall (Y) de gillar vi mycket, så det blir plugg och fixa ipoden, med MIN musik imorgon, sen match på kvällen i askim ? ingen aning om hur jag ska komma dit, men det löser sig.

Nu ska jag äta, sen blir de träning nio, lite segt, men men vad ska man göra ?




kisses and hugs / leniis<3


Jag saknar dig och vill att du ska komma hit (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0