2 dagar

Fan, nu är det bara två dagar kvar tills skolan :( visst, det är jättekul att träffa alla i klassen igen, men jag orkar inte gå upp klockan sex igen varje dag, stanna kvar till fyra nästan varje dag och börja plugga igen, det är seeegt!

Idag var det alla finaler i gothia.
Pixbo 92 vann DJ18, självklart. I våran ålder vann Malmhaug, det var tur att inte Värnamo vann, jag hade blivit sjukt irriterad om det fjortislaget hade vunnit!
Det var inte några roliga finaler, men när straffarna kom blev det kul, skåningarna var grymma på straffar.


Världens drag var det inne i hallen, det var Göteborg mot Skåne mot Kalmar (Y)
Dock började Göteborg skrika frölunda, hallå fel sport, men sen kommer Kalmar och börjar skrika SM, som dem vann i fotboll. Hallå, vi spelar innebandy nu, håll er till rätt sport XD
Men det var kul att höra ;D

Sen blev det fika med Piff, Emil, Hampus, Linus och Andre.
Det var mysigt, fast Linus och Andre stack tidigare, men vi satt kvar i kanske en och halv timme, riktigt mysigt (Y) Trevligt, trevligt.

Vad som händer ikväll för vi se, men imorgon ska jag vara duktig och plugga (Y) måste börja bli duktig, så jag får bättre betyg, hahha.


kisses and hugs / leniis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0