Bellabus fyller 17 år!!

Samhällsprov idag.
Shit, vad nervös jag var :O men jag tror att det gick rätt bra ändå, det kändes helt okej när jag var klar, så får hoppas på det bästa nu.

Vanlig Bertil dag, dock har vi tre lektioner med honom nu, istället för två, slutar en timme senare, det är lite segt ändå, speciellt när man har haft innebandy på morgonen, men men.

Idag är det ingen vanlig det, för det är bellas födelsedag !!
Så idag blir det att gå till henne med tårta och present, gjorde det förra året och då blev det väldigt lyckat, så jag hoppas på detsamma idag :D
Köpte en present till henne idag, ska inte säga vad, men jag tyckte det var väldigt sött.

Snart ska jag gå till henne, so long suckers



kisses and hugs / leniis <3






denna bild är för att snyggingen till höger fyller 17 :D:D
men snart är jag ikapp dig snygging, vänta en månad bara ;)


Kommentarer
Postat av: MALLA

snela helena bli inte som jessica. UPPDATERA!! :D <3 LOVE YAAA

2009-01-28 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0