Företagsekonomi prov !

Usch. företagsekomoni prov imorgon, okej jag är rätt förberedd och kan det mesta, men det är ju det sista för kursen, så jag är lite nervös och lär få blackout på provet, vad gör man då liksom :O

Kul att bli sjuk nu, har typ inte varit helt frisk sen innan lovet, men nu är det värst, har typ ingen röst på morgonen, inte bra. Men spelade dock två matcher i helgen, kanske inte det bästa, men hallå, det var damtvåan, då måste man bara vara med, hallå ;)
Idag är det match igen, mycket mycket glad :D okej, jag är fortfarande sjuk, men just detta laget måste jag bara vara med och möta, missade förra och alla hade så jävla roligt den matchen pga spelar i andra laget XD
Så det ska bli riktigt kul att spela ;D

Idag var det kortaste dagen, rätt gött, fast skulle vara kvar och fixa privatekonomin, självklart när jag nästan är klar, så ska en klass komma in dit, så måste stänga av allt och försöka komma in på en annan dator och det funkar inte, så jag får göra det senare istället, har inte excel hemma.

Fick en ny tjej i klassen idag, Kajsa, fast hann inte se så mycket av henne, bara på engelskan och då hann man inte riktigt lära känna henne, men men, hon är säkert en trevlig prick :)

Ohja, nu är jag taggad för att spela, hoppas att det blir vinst nu!!

kisses and hugs / leniis<3











Jag vet, gammal bild, men jag älskar den och den ger mig riktigt sommarkänsla, jag och bella på partille, de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0