Gothia i full gång!

Äntligen har gothia börjat (L)
Så skönt att komma igång med innebandyn igen,

Började dagen med att åka till lundbystrand och titta på Peter, självklart vann dem, men det var inte den lättaste matchen för dem, så det var väldigt kul att se den (Y)
Sen drog det hem, hann la vara hemma i typ fyrtio min, sen var det dags för mig att spela, i torpa, inget fel att spela på orginal hemma plan ;)
Det gíck la som det gick, förlust tyvärr, men det var verkligen en sådana match, som jag gillar, fick tacklas, schysst, utan att domaren klagar på mig. Det visar ju bara att jag spelar schysst och inte tufft, som vissa påstår ibland ;)
Efter matchen drogs det till lundbystrand, igen, för att kolla på Peter igen, fast min tanke var att kolla på en skåning, som jag har lärt känna genom en annan skåning XD hahha jag TROR att jag hittade honon (A) men jag är inte alls säker på att det var han. Träffade även Andreas i hallen, han var på bra humör han, hahha
Sen skulle jag jobba i cafet på lunden, det var nog det segaste på länge, sämsta stället att ha ett cafe på, kanske komma tio kunder, på fyra timmar, usch, det var riktigt segt, fast min babe ems kom (L)

Så blev det dags för andra matchen, usch, jag vill inte ens prata om den!
Efter matchen hade jag bara lust att kasta mina klubbor, bryta sönder dem, slå sönder mina händer, sluta med innebandyn och sånt. Jag var så arg! Tror inte jag har varit så arg tidigare, över en match.
Men men, imorgon kommer jag vara mig själv igen och kommer vara taggad till tusen, det kan jag lova, känner verkligen att det är dags att vi tar fram hårdhanskarna!

Men måste ta och sova nu, så att jag är pigg till imorgon!


kisses and hugs / leniis <3

Kommentarer
Postat av: Malla

lycka till!!! galning <3

2009-01-04 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0