it's friday again

Shit, denna veckan har verkligen gått fort :O känns som det var måndag igår, men det är ändå rätt gött att äntligen har helg igen (Y)

Hade första livskunskapslektionen idag, rätt seg faktiskt, gjorde bara lära känna övningar (?) och skrev vad vi ville göra på de kommande livskunskaperna :S det var rätt segt att ha, vad kommer vi göra liksom? På förra skolan pratade vi om respekt VARJE lektion, jag skojar inte, kanske såg två filmer under hela den tiden :O

Så irriterad blev jag på innebandyn va, kommer dit, ska inte vara med på lektionen, jag är ändå sjuk, så jag tänkte att jag kan säkert gå tidigare eftersom jag bara kommer titta på, när de har biptest (hahha ägda) men självklart, så är inte Landgren där, hon ska på möte. Så vi har min gympalärare, som ger oss en uppgift, som vi ska gör två och två, jättekul(Y) men det gick ändå rätt bra.

Sen blev det fika med Luet, riktigt trevligt, har inte varit med henne på hundra år :O mycket trevligt :)
Rebo kom även till oss, ringde och sa att hon var ensam på avenyn, hahhah, sötnos, men så sa vi till henne att komma till oss, så hade vi det trevligt tillsammans.
När vi ska gå, händer det roligaste, så typiskt MIG dessutom, jag sitter på en, typ soffa, så ska jag snyggt försöka  "glida" ut ifrån och gå därifrån. Men när jag ska komma ut, missar jag foten på bordets ben, och när jag reser mig, ramlar jag ner på golvet, HAHHAHAHAHHAHAHA alla som känner mig väl, vet att det är verkligen någon som händer mig och hur det kan se ut. Rebo och Luet fick världens anfall, började skratta som om dem sett det roligaste i sitt liv, hahha. Verkligen ALLA på stället såg mig, hehhe (A) hahahh, that's life ;)

Ikväll blir det kurrering inför söndag, måste verkligen ta och bli frisk nu!!


kisses and hugs / leniis<3

Kommentarer
Postat av: världens bästa lunneryd!

HAHAHAHAHHA det var fan det bästa på hela dagen:D

men alltid lika trevligt att få vara med dig(L)

2009-01-19 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0