Nästan ett skämt xd

Sista gruppspelsmatchen idag, vi var mer taggade i alla fall, men vi förlorade igen, hahah. Kul att vi kom sist, men men, jävlar vilket fjortislag vi mötte :O hade så lust att säga en riktigt ful kommentar, men då hade jag självklart fått en tvåa på de, så jag sa inget ;)

Sen blev det hemåt, fick GÅ!! Men tur vände innan vi kom till östra, Erika och Lalla kom förbikörande och plockade upp oss, så fick skjuts hem (Y) Sånt gillar vi. Fick även reda på att självklart hade Pixbo gått vidare, förvånad? NOT hahah, vem skulle bli det, jag skulle blivit förvånad om det INTE gick vidare, hahha.

När klockan var fyra var det dags att åka till Valhalla, först titta på IBK 93, Camillas lillasyster, sen blev det Annas lag, efter det blev det Peter. Tjejlagen förlorade dock, fast Peter och dem spelade lika, men det var inte nära att dem andra skulle vunnit, ingen rolig match att se på.
Jenny följde med, så jag hade det mycket trevligt med henne (L)

Ikväll blir det att träffa Bellabus och Pao sen, ska bli myspys, ska nog se film bara, det gillar jag ;)
Så det blir en mysig kväll för mig (L)


kisses and hugs / leniis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0