Nytt schema på denna dag

Företagsekonomiprov idag! Gick faktiskt bättre än jag trodde, kunde svara på det mesta, så jag kände mig väldigt duktig för en gångs skull (Y)
Så segt, efter hade vi Bertil igen och fick se helt störda sexfilmer om medeltiden, det var bara en sak dem handlade om, sex! Det var verkligen en dålig film, sen ska vi skriva en analys på det, joo, det är ju lätt när man inte fattar syftet med filmen, jättekul (Y) not

Gick lite på stans för att komma på ideer till bellabus present, jag har lite ideer, men det stämmde inte in på det jag hittade i stan, men jag fixar det ;)

Matchen igår,
gick faktiskt oförväntat bra, vi spelade grymt i första, andra och nästan hela sista, vi borde ha vunnit, de tyckte de flesta hos oss i alla fall. Kul att mikael stod och filmade allt, usch, jag hatar att bli filmad :O blir så dålig, usch, men vi skulle se resultatet någon gång på en helg, tror jag vi bestämde på mötet, men men, får se.
Resultatet blev i alla fall 1-4, låter sämst, men det var bara skitmål, som vi missade markeringar på, så jag är ändå rätt nöjd med laget.

Sket i innebandyn idag, kände att det inte var bra att jag spelade igår, så jag hade aldrig orkat träna idag, så det var bäst att hoppa över den, blev att jag satt med emelie och pluggade på företagsekonomin på nisseplatsen och bussen istället ; hahha.



kisses and hugs / leniis <3











Mina, Lunneryds och Stones ;)

Minnen ifrån The Tree på gympan på Ugglum!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0