Redan fredag

Denna skolveckan har gått fort, okej, den varade bara två dagar, men jag trodde verkligen inte att det var fredag idag, jag och anna var helt lost idag på tåget, hahha. 
Usch, prov nästa vecka, jag känner mig inte redo att börja med plugg nu andra veckan i skolan, dessutom så älskar man inte det nya schemat, ser typ exakt likadant ut som förra, bara att vi har naturkunskap nu.


Men det är skönt att det är fredag i alla fall, kan man ta det lugnt i helgen. Självklart får jag inte sova ut denna helgen, nu börjar livet i hallen igen (Y)
Måste gå upp 7-8 både lördag och söndag :O
Dagisinnebandy imorgon klockan nio, på söndag är det match med mina småkillar klockan nio, hur ska jag orka gå upp? JAG VILL SOVA!!

Är så glad över att jag ska spela med damtvåan på söndag, jag vill verkligen börja spela med damtvåan, mitt mål liksom, än så länge i alla fall ;) hahha, men det ska bli kul, visst det är pixbo och vi kommer säkert förlora, men det är damtvåan, så whatever (Y)

Ikväll blir det mysig hemma kväll, måste försöka lägga mig tidigt, så att jag orkar med helgen, hahha

kisses and hugs / leniis <3


jag saknar min stockholmare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0